Veel gestelde vragen 2018-03-15T21:55:22+00:00
Waar vind ik een printbare envelop voor mijn Kadobon-online ? 2018-04-12T13:44:40+00:00

Wanneer je je Kadobon Online bon per e-mail hebt besteld en uitgeprint kun je ook kosteloos een printbare envelop downloaden. Deze kun je dan gratis downloaden via ‘mijn account‘. Als je een facebookaccount hebt dan kun je al direct inloggen zonder een account aan te maken.

Wat is kadobon-online ? 2012-11-24T23:04:56+00:00

Met een kadobon-online is een online keuze cadeau. De kadobon-online is een cadeaubon voorzien van een cadeauboncode en eventueel met een persoonlijke boodschap die per e-mail of post wordt verstuurd. De ontvanger kan online de kadobon-online inwisselen en een keuze maken uit een breed assortiment van webwinkels met meer dan 100.000 verschillende artikelen.

Welke verzendwijzen en verpakkingen zijn er ? 2018-01-23T17:56:26+00:00

De verzendwijze is per e-mail of per post, rechtstreeks naar de ontvanger of naar uzelf. De kadobon-online kan per e-mail worden uitgeprint met een GRATIS printbare envelop en persoonlijk worden overhandigd. Indien per post besteld is er keuze uit verschillende verpakkingen. Bekijk hier alle cadeaubon verpakkingen.

Wat is de levertijd ? 2012-11-24T22:58:17+00:00

Indien u deze per e-mail of per SMS heeft besteld dan wordt deze direct verstuurd. Bij verzending per post rekent TNT 24 – 48 uur als verzendtermijn binnen Nederland. In principe worden bonnen welke van maandag tot en met vrijdag worden besteld voor 15:00 uur ’s middags, nog diezelfde dag verzonden. In sommige gevallen worden ook later bestelde bonnen nog verzonden en in een enkel geval de dag erna. Houd rekening met een langere verzendtijd rondom (nationale) feestdagen. Je bon(nen) ophalen is niet mogelijk. Je ontvangt een standaard mailtje ter bevestiging van verzending.

Wat zijn de betaalmogelijkheden ? 2012-11-24T22:56:42+00:00

De betaalmogelijkheden zijn iDEAL, internet bankieren veilig betalen via uw eigen bank of via vooruitbetaling via bankoverschrijving.

Wat is de geldigheidsduur? 2012-11-24T22:53:30+00:00

Standaard is de geldigheidsduur van Kadobon Online twee jaar, zodat u ruimschoots de tijd heeft uw kadobon in te wisselen.

Welke waarden zijn er mogelijk? 2012-11-24T22:52:34+00:00

De waarden zijn: € 10, € 15, € 20, € 25, € 30, € 40, € 50, € 75 en € 100.

Wat zijn de verzendkosten? 2016-02-16T23:27:03+00:00

Nee, als u een kadobon online per e-mail verstuurd zijn er geen bijkomende kosten. Alleen voor het verzenden per post gelden meerprijzen. Deze meerprijzen zijn inclusief btw. De verzendkosten bedragen 1,95 euro ongeacht het aantal bestelde bonnen.

Ik heb mijn kadobon-online niet ontvangen. 2012-11-24T22:48:39+00:00

Soms kan het even duren voordat u de e-mail met daarin de kadobon-online ontvangt. Controleer ook uw uw spam-filter, het kan dat de e-mail daarin terecht is gekomen. Verander in uw spam-filter het e-mailadres klantenservice@kadobon-online.nl in ‘toestaan’. Na het betalen treft u op de bedank-pagina tevens een link met daarin uw kadobon-online zodat u deze eventueel direct kunt uitprinten.

Wat als de ontvanger de code van de kadobon per ongeluk wist? 2014-08-16T21:01:46+00:00

Standaard wordt de kadobon-online ook naar uw eigen e-mailadres verstuurd dus u heeft dan altijd een backup. U kunt altijd nog een verzoek naar de klantenservice sturen om de kadobon nog een keer te laten versturen.

Waar kan ik mijn cadeaubon online inwisselen? 2018-02-08T10:02:13+00:00

Cadeaubon Online is in te wisselen bij een assortiment van ruim 100 verschillende webwinkels die samen goed zijn voor meer dan 100.000 verschillende produkten. Bekijk hier het assortiment.

Wat houdt de cadeauboncode in? 2012-11-24T22:41:08+00:00

Dit is een 12-cijferige code die maar éénmaal wordt verstrekt. Deze code bevat tevens de waarde en de geldigheidsduur van de cadeaubon. Bewaar deze code dus zorgvuldig.

Hoe kan ik een cadeaubon online inwisselen? 2018-02-08T09:58:30+00:00

Om je cadeaubon in te wisselen maak je een keuze uit het assortiment van 100 verschillende webwinkels. Je kiest een webwinkel uit vervolgens kies je een artikel uit en plaats uw bestelling in het winkelmandje en je klikt vervolgens op ‘bestellen’. Vervolgens vult u uw gegevens in kiest u als betaalmethode ‘kadobon-online’. Vervolgens geeft u uw cadeaubon code in. Hieronder staat een uitgebreide uitleg.

bullet_01 Ga naar één van de aangesloten deelnemers en kies het gewenste artikel uit. U gaat vervolgens   naar de online kassa en daar kiest u voor ‘afrekenen’.

bullet_02 Kies als betaalmethode ‘kadobon-online’ voer vervolgens de 12-cijferige kadoboncode in.

cadeaubon inwisselen Stap 2

bullet_03 Klik op de knop “Kadobon toevoegen”. U kunt nog een kadoboncode toevoegen of het resterende bedrag bijbetalen via I-deal.

cadeaubon inwisselen stap 3

bullet_04 Klik op de knop “Bestelling afronden”.

cadeaubon inwisselen stap 4

bullet_05 De webwinkel verwerkt nu je gegevens en stuurt je het artikel toe.

Moet ik de kadobon in één keer besteden? 2012-11-24T22:37:00+00:00

Nee, kadobon-online kan in delen worden besteed. Het restantbedrag blijft actief met dezelfde cadeauboncode. Het minimum restantbedrag is 1 euro en de geldigheidsduur blijft onveranderd.

Hoe weet ik hoeveel tegoed er nog op de kadobon staat? 2018-02-08T10:05:47+00:00

In de e-mail die u heeft ontvangen staat een link. Als u deze link aanklikt krijgt u uw kadobon in een .pdf bestand te zien. Linksboven zal dan het saldo verschijnen hoeveel tegoed er nog op de kadobon staat. Of stuur een e-mail naar onze klantenservice.

Mag het bedrag van de bestelling duurder zijn dan de waarde van de kadobon? 2012-11-24T22:33:36+00:00

Ja, dat kan. De waarde van de kadobon wordt in mindering gebracht op het bedrag van de bestelling. Het resterende bedrag kunt u middels internetbankieren (iDEAL) zelf bijbetalen.

Mijn cadeauboncode wordt niet geaccepteerd. 2018-02-08T10:57:14+00:00

Belangrijk is dat u bij de door u gekozen webwinkel iets uitzoekt vervolgens het product kiest en u dan naar de kassa gaat om te gaan betalen. Bij de kassa kiest u voor de betaalmethode “kadobon-online” waar u vervolgens de kadoboncode kunt invullen. Waarschijnlijk heeft u de kortingscode veld van de webwinkel gekozen en dat is niet juist.

Het kan ook zijn dat de cadeauboncode reeds is ingewisseld of dat de geldigheidsduur is verstreken. Neem contact op met de klantenservice.

Is de kadobon in het buitenland in te wisselen? 2012-11-24T22:15:41+00:00

Sommige webshops versturen ook producten naar het butenland. Kijk hiervoor op de website van de desbetreffende webwinkel voor de mogelijkheden. Er worden dan wel extra verzendkosten in rekening gebracht.

Kan ik na een iDEAL betaling een factuur ontvangen? 2014-08-16T11:43:45+00:00

Ja, dat kan. Stuur een email met daarin uw bedrijfsgegevens en uw bestelling naar onze klantenservice.

Hoe gaat een zakelijke betaling in zijn werk? 2012-11-24T21:57:05+00:00

U betaalt vooruit middels een factuur die wij u per e-mail naar u toezenden. Het bedrag kunt u voldoen middels bankoverschrijving naar ABN-Amro bankrekeningnummer 43.32.56.133 o.v.v. factuurnummer t.n.v. Stichting Kadobon Online derdengelden te Breda.

Hoe zit dat fiscaal m.b.t. cadeaubonnen? 2012-11-24T21:53:24+00:00

Op de kadobon en op de luxe verpakking is geen BTW van toepassing. Met ingang van 1 januari 2007 is het bedrag van de geschenkenregeling verhoogd van € 35,- naar € 70,- . Dit houdt in dat u uw werknemers op jaarbasis tot € 70,- onbelast (zijnde niet als loon aangemerkt) kunt schenken. Het eindheffingstarief is verhoogd van 15% naar 20%. De kosten kunnen worden afgetrokken van de vennootschapsbelasting (mits BV).

Kan ik een persoonlijke boodschap meesturen? 2012-11-24T21:49:48+00:00

Ja, dat kan! Door een persoonlijke boodschap mee te geven wordt u magazinebon nog persoonlijker!

Ik heb een cadeaubon ontvangen maar ik kan de link niet openen. 2014-03-24T21:50:04+00:00

In de e-mail die u heeft ontvangen zit een link. Om deze link te kunnen openen heeft u het programma acrobat-reader nodig. Het programma acrobat-reader kunt u gratis downloaden.

Ik heb een klacht, hoe kan ik deze indienen? 2018-02-08T10:12:38+00:00

Neem dan contact op met onze klantenservice. Ook voor al uw andere vragen.